Нека да се включа и аз понеже този път съм го вървял няколко пъти и този мотор го знам наизуст.
-Всички видове гарнитури да трябва да се сменят и моя съвет е като на Code за предпочитане е Рейнц,силикон само Рейнц.
-Да основните и биелните лагери,погледни и аксиалните лагери как са.Ползвай Глюко.
-Сегменти ползвай Гьотце,но задължително замерете цилиндрите и тези бразди(хонинг) задължително трябва да ги има.Адаша по-горе е обяснил за какво служат.Като свалиш старите сегменти изчисти хубаво каналите на буталата,защото ще се начупят новите сегменти.
-Колянов вал:шлайфа се,но първо трябва да се замери и за кривини,ако е в допуските за кривини да се замери дали със шлайф 0,50мм. или втори ремонт ще излезе,защото лагери трети ремонт няма.Трябва да се продуха тунела на вала.Най-вероятно ти е заминала и биелата,замерете и нея.
-Глава.Като я дадеш за шлайф смени и гумичките и да ти напаснат клапаните на машина.
Най-важното нещо,което трябва да се спазва това е чистотата.Като свалите ангренажната шайба на коляновия вал я погледнете в какво състояние и е шпонката и да се слага много внимателно,защото шпонката лесно се мачка.Задължително направете тест на маслената помпа.Може в последствие да се сетя още нещо и ще пиша.
-Всички видове гарнитури да трябва да се сменят и моя съвет е като на Code за предпочитане е Рейнц,силикон само Рейнц.
-Да основните и биелните лагери,погледни и аксиалните лагери как са.Ползвай Глюко.
-Сегменти ползвай Гьотце,но задължително замерете цилиндрите и тези бразди(хонинг) задължително трябва да ги има.Адаша по-горе е обяснил за какво служат.Като свалиш старите сегменти изчисти хубаво каналите на буталата,защото ще се начупят новите сегменти.
-Колянов вал:шлайфа се,но първо трябва да се замери и за кривини,ако е в допуските за кривини да се замери дали със шлайф 0,50мм. или втори ремонт ще излезе,защото лагери трети ремонт няма.Трябва да се продуха тунела на вала.Най-вероятно ти е заминала и биелата,замерете и нея.
-Глава.Като я дадеш за шлайф смени и гумичките и да ти напаснат клапаните на машина.
Най-важното нещо,което трябва да се спазва това е чистотата.Като свалите ангренажната шайба на коляновия вал я погледнете в какво състояние и е шпонката и да се слага много внимателно,защото шпонката лесно се мачка.Задължително направете тест на маслената помпа.Може в последствие да се сетя още нещо и ще пиша.
Comment